Hero image

Neem contact met ons op

We willen niet dat uw handel op Noellafashion.dk te veel verschilt van het persoonlijke contact dat u ervaart in fysieke winkels. Daarom zullen we altijd proberen om uw vragen zo snel mogelijk en op de best mogelijke manier te beantwoorden. Mocht u onverwachts niet binnen twee werkdagen een reactie op uw vraag hebben ontvangen, dan raden wij u aan ons te bellen

Telefoon

+45 93 10 40 35

E-mail

info@noellafashion.com

Openingstijden

Maandag - vrijdag: 08.00 - 15.30 uur

Weekend: gesloten

Adres

Kaolinvej 6
9220 Aalborg
Denmark

Veel Gestelde Vragen

Hoe kan ik een artikel retourneren? + -
Wanneer ontvang ik mijn geld terug? + -

Het kan tot 10 dagen duren vanaf het moment dat we je retourpakket hebben ontvangen totdat het geld op je rekening staat.

Zodra we je pakket hebben ontvangen, zullen we ons best doen om ervoor te zorgen dat je het geld zo snel mogelijk ontvangt. We streven ernaar om het bedrag op dezelfde dag als het pakket is ontvangen terug te betalen, al kan het tot 3 werkdagen duren voordat de terugbetaling plaatsvindt. Bovendien kan het 1-7 bankwerkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd is vanaf het moment dat we het pakket op voorraad hebben ontvangen.


Het bedrag wordt teruggestort op de kaart die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.


Om veiligheidsredenen kunnen we het geld helaas niet terugstorten op een andere rekening.

Waar kan ik mijn bestelling volgen? + -

Zodra u uw bestelling heeft afgerond en wij deze hebben verwerkt, wordt er een tracking-e-mail naar het door u opgegeven e-mailadres gestuurd. Hier vindt u een link naar een website waar u de reis van uw pakket naar u kunt volgen.

Ik heb mijn orderbevestiging niet ontvangen + -

Als je geen orderbevestiging in je inbox hebt ontvangen, zullen we je doorverwijzen om je spamfolder te controleren. Het komt voor dat onze e-mails door bepaalde e-mailproviders als "spam" worden gemarkeerd.


Als het niet in uw spammap wordt gevonden, kan het zijn dat u een typefout heeft gemaakt bij het invoeren van e-mail, of een systeemfout van onze kant - Neem contact op met de klantenservice.

Hoe snel is de levering? + -

We verzenden alle bestellingen die vóór kl. 14.30 uur op alle werkdagen - U ontvangt uw bestelling dan de volgende dag.


Dit geldt ook voor zaterdag. Alle bestellingen die zijn afgerond vanaf vrijdag om 14.30 tot en met maandag om 14.30 uur, wordt maandag verzonden, dus je moet je bestelling op dinsdag hebben.


Als je vragen hebt over je pakket, neem dan contact op met de klantenservice.

Hoelang moet ik retourneren? + -

Je hebt in principe een 30 dagen gratis retourbeleid. Mocht je om verschillende redenen een bestelling niet kunnen retourneren in de aangegeven periode, neem dan contact op met de klantenservice, waarna een andere oplossing wordt voorbereid.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden? + -

U vindt uw bestelnummer in de orderbevestiging die u in uw e-mail heeft ontvangen toen u de bestelling plaatste.


LET OP: Houd er rekening mee dat het factuurnummer en het ordernummer niet hetzelfde zijn.


Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@noellafashion.com met het telefoonnummer dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, zodat we je kunnen vinden in ons systeem en je orderbevestiging opnieuw kunnen verzenden.

Schrijf ons